• Ice cream for your brand - 1
  • Ice cream for your brand - 2
  • Ice cream for your brand - 3
WHO ARE WE?           Vrátný

Vrátný



Vrátný

 

Společnost PINKO a.s. zabývající se výrobou zmrzliny, nabízí volné pracovní místo na pozici Vrátný.

 

Náplň práce:

• zodpovídají za aktuální seznam osob a vozidel v areálu PINKO a.s.

• zaznamenávat každý vstup/odchod a vjezd /odjezd návštěv do areálu do knihy návštěv

• vydává návštěvě čipovou kartu NÁVŠTĚVA při vstupu do areálu, při odchodu odebírá

• zaznamenají SPZ vozidla a čas vjezdu a výjezdu, včetně jména řidiče

• návštěvu oznámí příslušnému pracovníkovi, který si návštěvu vyzvedne na vrátnici osobně

• vydává čipy firmám, ale až po rozhodnutí zaměstnancem PINKO a.s.

• pravidelně kontroluje obsahy tašek odcházejících zaměstnanců i agenturních pracovníků po skončení směny. Kontroluje i vyjíždějící auta z areálu.

• kontroluje osoby (dle obsazenosti pokojů od personální), které vcházejí na ubytovnu, tam mají vstup pouze ubytované osoby na čipové karty

• dohlíží na parkování před prodejnou, parkují pouze zákazníci.

• v zimním období prohrnou a ošetří solí cestu k šatnám a k laboratoři, udržují schody před vstupem do areálu, aby byly bezpečné.

• před budovou je zákaz kouření našich i agenturních zaměstnanců. V areálu firmy je určené místo pro kouření, které ostraha udržuje v čistotě, denně vynáší koše a zametá vyhrazený prostor

• udržují pořádek na vrátnici a WC při všech směnách.

• vrata do areálu se zavírají v 16 hodin, závora musí být stále zavřená a otvírají se v 5:30 hodin. Branka v oplocení vedle starých mrazíren se otevírá ráno v 5:30 hod a zavírá večer ve 20:00hod.

• reagují a následně ihned řeší chybovou signalizaci teploty v mrazírnách a v areálu firmy, v prodejně v administrativní budově

• kontrolují uzamčení výrobních a všech prostor po skončení směn, vedou evidenci klíčů (včetně kanceláří v administrativní budově)

• prochází celým prostorem areálu a v době, kdy se v areálu nepohybují zaměstnanci, kontrolují vše. Kontrolní obchůzky provádějí v nepravidelných intervalech (3x v denní době a 3x v noční době), které zaznamenávají pomocí čipu, jež pracovník ostrahy použije na daných místech. Tato místa jsou vyznačen na situaci areálu, jež má pracovník ostrahy k dispozici na vrátnici.

• zvyšují svou odbornou kvalifikaci a zúčastní se pravidelných školení

• personální oddělení informuje vrátné o ukončení pracovních poměrů, nástupu nových pracovníků, předává aktuální seznam ubytovaných na pokojích

• vždy při předávání směn řádně o všem informují nastupujícího a zapisují předání směny

• informují vedení společnosti o skutečnostech zjištěných v rámci své pracovní doby (např. narušení areálu) a provádí zápis do knihy předání služeb

• vyhlašování požáru v případě jeho vzniku, informování hasičů a otevírání vjezdu pro vjezd hasičů

• přivolání policie v případě významného narušení areálu společnosti

• dodržují pravidla bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci, dodržují základy hygieny, hlásí pracovní úrazy do knihy úrazů

 

Požadavky na uchazeče o práci:

  • SOU nebo SŠ
  • Znalost MS Office
  • Komunikativní a proaktivní přístup
  • Řidičský průkaz skupiny B

 

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání na Hlavní pracovní poměr
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky  
  • ½ roční odměny
  • veškerá školení potřebná k výkonu práce

 


 

Pokud máte zájem o práci ve společnosti PINKO a.s., zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail personalni@pinko.cz